19 rugsėjo 2011

Maži marškinėliai iš didelių

Kaip žadėjau anksčiau, ilgai netrukus rodau marškinėlių siuvimo procedūrą. Turint overloką, viskas vyksta taip greitai, net smagu siūti! Taigi, perdarome trikotažinį XXL dydžio džemperį į vaikišką "lounge" kostiumėlį.


Susiraskime vaikučio mėgiamus marškinėlius ir pagal juos susikirpkime naujuosius.
 Jei pastebite, rankovės mano variante jau turi vieną siūlę, siusiuvus turės ir antrą. Taip neturėtų būti, kadangi audinio likutis nebuvo didelis, tai buvo vienintelė išeitis. Marškinėliai skirti dėvėti namie, todėl nesuku sau galvos.Kitas pastebėjimas, mano sukirptos rankovės jau atlenktos, todėl dalis darbo jau atkrenta.






4 komentarai:

SkudurinisPasaulis rašė...

Sveiki :)
Man labai patinka Jusu Blogas :) Visada cia uzsuku ir pasmalsauju kas naujo :)
Pati meginu atrasti save siuvime. Taip pat labai patinka reacyclin ideja. Paversti senus drabuzius tinkamus nesioti. Jau daugelis drabuziu namuose virto i vaiko kelnes, dzemperius, kepures :)
Sekmes Jums dideliausios ;)

NeringaM rašė...

Ačiū, Indre, už įkvepiančius komentarus. Vakar kaip tik mane aplankė "egzistencinis" klausimas: "ar šis blogas turi prasmę, ar jį kas nors skaito?" Bet nuvijau tokias mintis šalin pagalvojus, jog tai darau, nes įdomu man pačiai.
Na o dabar pradedu jaustis stebima ir bandysiu pasitempti:)

Anonimiškas rašė...

Superinis blogas... Labai stebiuosi, kad neradau jo ankščiau....Sėkmės dideliausios autorei - kad tik idėjų aruodas neišsektų!

Anonimiškas rašė...

Aš anksčiau mėginau siuvinėti, bet atradau kokie pigūs rūbai internetu ir nusprendžiau geriau pirktis drabužius.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...